Deppakveld med verdens beste rmj

Heluuu!

Idag har det vært en utrolig fin dag med venner, og når er det deppa kveld med Rebekka J.

Idag har jeg vært med RebekkaJ, Jardar, Brage og Tobias. Vi hang og slang litt. Nå sover Rebekka J hos meg, og vi har deppa kveld. Koser oss med boller, brus, kakao, sjokolade(selv om jeg ikke er glad i det), og masse annet godt. Så ser vi på Disney Channel. Haha,jeg og Rebekka er så utrolig like, vi begge elsker Disney. Haha

-Legg igjen en kommentar da ♥♥

Dansing

Det er noe jeg ikke har fortalt dere ღ

Jeg er en jente som ELSKER å danse, mye mere en alt annet. Jeg har danset helt siden jeg var bitte liten. Først gikk jeg på balett ellernoe, så gikk jeg mange år på turning. Etter kanskje 6-7 år, byttet jeg til å danse streat dance i 1 år eller mere. Jeg skulle også begynne på hiphop, men det ble aldri noe av, fordi jeg begynte på håndball istede. Fordi hiphop var så fryktelig dyrt.

Hver gang det kommer bra danse musikk på, så begynner jeg å danse. Uansett hvor liksom. Jeg elsker å bevege kroppen med dans.

ღღxoxoღღ

HOLDERPÅÅ!

Heeei ?

Nå holder jeg på å redigere innkjøps videoen av noen av de beste tingene jeg kjøpte fra Danmark. ღ

Jeg var med Oda istad. Vi hadde det utrolig braaaღ. Hun dro 4 tiden, fordi hun skulle møte noen hun ikke hadde sett på lenge. Og jeg håper hun koset seg, fordi det gjorde hun nok. heeh ღ
Vi tok også noen bilder :)

ღღღღღღღღ

NYTT DESIGN

HeiHeiღ

Jeg har nå fått nytt design. Det er bare midlertidig. Jeg følet for å få en ny en. Gikk veldig lei av det gamle designet.. Om dere veit om noen fine/søte design, så send link i kommentarfeltetღ

Idan skal jeg tilbringe dagen min med verdens beste Oda-Johanne. Savner henne sjukt mye nå.. Har ikke sett henne på 1 uke ellernoe :(.. Men jeg har jo gave til hennee også, så ja. mehehe!ღ Og så får jeg ikke sett henne før på onsdag igjen, fordi hun er opptatt..Uansett, hun er verdens beste jente!

Jeg vil lese din blogg, kommenter navnet på din blogg, under, og jeg vil kommentere og lese din.
Veit du om noen søte design? Kommenter under da vell!

DANMARK!

Heii :-)

Tirsdag:

Det var den dagen vi dro til Danmark, eller til båten. Vi var 9 stykker som tok bussen klokken 11 til Drammen, for å ta tog til Oslo. Men det gikk buss for tog, så vi tok tog en stund, så buss. Så gikk vi til båten, og skiftet. Selvførgelig klarte vi å ødelegge trillebagen... Så vi kjøpte ny da vi kom til Danmark. Jeg fikk en roda trille koffert♥. Så gikk vi å spiste i Oslo. Så tok vi båten til Danmark. Var utrolig koselig på båten. Jeg delte lugar/rom med Sindy.

Onsdag:

Jeg og Sindy stod opp klokka 9, og båten var i land ti på ti. Når vi kom til Danmark tok vi båt til København. Så gikk vi laangt til hotellet. Det var utrolig fint der, det var ved vannet. Jeg glemte selvførgelig kameraet hjemme, men en av de vi var med tok bilder, og sender de til meg senere en gang. Iallefall, det var knall vær, og ett utrolig koselig sted. Samme dagen som vi kom shoppet vi. Og noen dro på tivoli. Jeg og søstra mi shoppet selvførgelig. Brukte opp en god del penger... heh! Jo, vi spiste jo frokost på en resturant, Vi spiste hamburger og pommes frits. Vi hadde det utrolig koselig i København.
Hotel rommet var utrolig fint, vi hadde 2 etasjer på rommet vårt.

Torsdag:

Vi skjekket ut av hotel. Så shoppet vi litt til, før vi tok båten klokka 4 ellernoe tilbake til Norge. Da delte jeg lugar/rom med mamma, pappa og Malene. Alle romdørene var rosa, badet var rosa, og skiltene var rosa. Det var liksom en homo båt. haaha! jeg digger den båten + rommene var større osv.. Det var steke sol ute, og alle vi 9 solet oss oppe på dekket. jeg og søstra vi lå i hver vår sofa på dekket. Det var kokvarmt, og fikk skille!!♥  Senere på kvelden så var vi enten litt overtrøtte eller noe. Jeg og Sindy fikk 100% latterkrampe, fordi hun sa steke og jeg så biff, så sa hu nei pannekaker ellernoe. Det var jo ikke noe gøy, men vi ledde av det. Også tok vi heisen opp, og det var noen inni heisen samtidig, og vi ble helt røde i ansiktet, fordi vi prøvde å ikke le. Så sa damen som var i heisen: "Heh, kraftig latterkrampe" (ellernoe lignende). Jaja.. Hadde det utrolig gøy. Når klokken var halv 1, gikk vi på spillerommet og spilte skytespill. Det var utrolig gøy. Det var jeg, Sindy, Malene og Lars som var der. Det gikk noen penger der ja..! Så gikk vi til rommene våres og sov.

Fredag:

Vi kom i land i Norge. Vi gikk til togstasjonen, og tok buss for tog til ett sted jeg ikke husker hva het, og tog derifra til Drammen. Så tok vi buss fra Drammen og hjem. Kom hjem ganske tilig. Så tok jeg bussen til Sande med Veronica. Vi var på Njb. Der solet vi oss, også da vi gikk mot bussen så var det noen som laget måke lyd ellenoe. Og vi kjente han ene. Så vi slo av en prat. Men jeg orker ikke være der legner, så jeg løp til bussen og rakk den akkuratt. Haha! Etter det slappet jeg av hjemme. Så gikk jeg ut for å være med en herlig en. ♥

Bilder osv.. kommer i dette inlegget senere, da jeg får de :) Det kommer kanskje en liten innkjøpsvideo av noen av tingene jeg kjøpte. ♥ ♥

DANMARK!

Hei!<3

Jeg har ikke blogget i det siste, fordi jeg har vært i Danmark med masse folk. Jeg skal blogge om turen og ting og tang, og kanskje legge ut en liten innkjøpsvideo.
Men sorry for at jeg ikke har blgget, det var nett der, men jeg fikk aldri tid til å blogge. Kommet nok et innlegg i kveld om alt, eller i morgen.

..... Jeg savner Oda :(.........................AHA! Det var tulle bilde! Man kan ikke være fine på alle bilder?!

22.Juli

Hei :-)

Nå er det 1år siden tragedien på Utøya skjedde. Utrolig dramatisk, og har ikke vært annen på tv. Sender masse varme tanker til de som var der. At ett menneske kan vise så mye hat..!

Idag har jeg ikke gjort så mye. Jeg har reddet litt osv..

Imorra skal jeg møte disse 2 jentene: ↑

Findag

Hei.

Idag har jeg vært med Rebekka J. Vi tok bussen til Sande, å jogget i ca 20min der, så jogget vi til en blomsterbutikk. Så tok vi bussen til NJB. Der badet vi. Så nå er jeg hjemme. Har hvert hjemme en stund nå.

Vi hadde en liten pause :

20.07.2012

Hei :-)

Idag har det vært en slitsom og kort dag.. haha. Jeg sov over hos Veronica fra i går til i dag.

Ja, jeg sov hos henne, og vi hadde det utrolig gøy. Vi la oss litt seint, så det vil si at vi stod opp klokka 2..! Så bare slappet vi av, fordi det regnet så mye ute, og tordnet og blablabla.. Så når klokka var 6 gikk vi ned til kiosken og kjøpte pringles, is, burn + mer usunt. Så vi måtte jo få bort alt det usunne vi spiste, så vi bestemte oss å jogge til Sande. Vi jogget fra klokka var halv 8 til 9. Så var vi på NJB til klokka 10. så tok vi bussen hjem. Den joggeturen glemmer jeg aldri.

Nå har jeg vondt i kneet..

På tirsdag drar jeg til Danmark med masse folk.. Og i går dro Oda til Stavern. Så det betyr at jeg får ikke sett henne på 9 HELE LANGE DAGER.. Jeg kommer til å savne henne noe inni granskauen, fordi det er lenge siden jeg har vært så lenge borte fra henne, og henne fra meg. Jeg savner henne allerede liksom. Jeg er ikke hjemme før fredagen, og henne kommer ikke hjem før neste søndag.Det kommer til å være vanskelig. Men jeg og henne skal ringes og chatte hver dag. Hun er som min søster! Tro meg! Loveu Oda!

Grillparty

Heei :-)

Igår så spiste jeg og familien min middag hos bestemor og bestefar klokka 4. Etter det dro jeg ned til den skjønneste Oda. Vi fikset oss, fordi vi skulle på grillpartii hos Rebekka J, med Alexia, Helene, Veronica og Tobias. Utorlig koselig. Vi dro hjem halv 11.
Jeg og Veronica bor i samme gate osv..så når hun skulle hjem, så kom hun ikke inn, fordi hun ikke hadde nøkkel. Så hun måtte vente på faren sin, men istede så gikk jeg og Veronica laaang tur med Bono (hunen min). Vi var vell hjemme nesten 12.  Vi gikk ned til stranda og vasset, men det var egentlgi ganske chill å gå tur så seint. Så nå skal jeg og Veronica begynne p gå tur om kvelden. Haha, vi er spreke?!

↑ Meg og Oda sitt første tryn den dagen!

↑Grillmesterene bak Oda der  :-)

↑ Meg og Oda sitt andre tryn...!

↑Veronica løfta meg, jeg ble høyere enn henne for første gang..!

↑ Vårt 3 tryn..! Jeg datt bakover med oda.. Alle gode ting er 3, Right?

Les mer i arkivet » Juli 2012
Ine Edvardsen

13, Svelvik

♥ Ine, 98, Svelvik. ♥ Kontakt på: ine00blogg@hotmail.com ♥ Les resten på bloggen.

Velkommen til min blogg. Denne bloggen handler om alt fra a-å. Følg bloggen å du får vite mere. xoxoღ